چاپ        ارسال به دوست

پپسی ارائه دهنده ی میلیون ها طعم با نام تجاری (کو) برای نمایشگاه 2020

منبع خبر: سایت رسمی اکسپوی 2020 دوبی

تاریخ خبر :15 دسامبر 2019

 

با شروع امروز میلیون ها نفر از سراسر جهان با پیام های فرصت، تحرک و پایداری آشنا شده اند، پپسی اسپانسر رسمی این نمایشگاه است و توزیع طیف وسیعی از محصولات را از قبیل انواع نوشیدنی و اسنک همزمان با بزرگترین نمایش در جهان آغاز خواهد کرد .

سه قوطی پپسی که هر کدام نماینده یک زیرمجموعه هستند با رنگ ها و طرح های الهام بخش برای اولین با نام تجاری پپسیکو در کشورهای خاورمیانه شمال آفریقا و آسیا توزیع می شود .

(رنگ زرد تحرک، رنگ سبز پایداری، رنگ صورتی فرصت)

قوطی ها مطابق با اهداف اکسپو 2020 و تعهد پپسیکو مبنی بر پایداری از صددرصد آلومینیوم ساخته شده اند و کاملا قابل بازیافت هستند. این طرح ها نیز بر روی ناوگان کامیون های امارات متحده عربی برای رساندن محصول به جایگاه فروش حک شده اند .

پپسیکو و محصولات دیگر آن که شامل خود پپسی و ,Quaker Tropicana, Lays , Gatorade است که بیش از یک میلیارد مصرف کننده در جهان دارد .

شرکت پپسی و تمامی برندهای زیرمجموعه این شرکت سعی می کند اشتیاق زیادی نسبت به این رویداد جهانی ایجاد کند به طوری که در طول این شش ماه که از تاریخ 20 اکتبر 2020 تا 10 آپریل 2021 است محصول به 25 میلیون بازدیدکننده برسد .

اکسپو 2020 بزرگترین رویداد در جهان عرب است با بیش از 200 شرکت کننده بین المللی که شامل 192 کشور، کسب و کار، سازمان های چند جانبه و همچنین میلیون ها بازدیدکننده جهانی که از طریق نمایشگاه های چند منظوره و برنامه های جذاب، برای ایجاد یک آینده بهتر الهام بخش همگان خواهد بود . 

   


١٣:٤٧ - دوشنبه ٩ دی ١٣٩٨    /    شماره : ٢٠١٩    /    تعداد نمایش : ١٤٠